برگزاری اردوی جهادی ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به ۳۲ نفر از دانش آموزان استثنایی رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از برگزاری اردوی جهادی دانشگاه با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به دانش آموزان استثنائی در سنندج خبر داد.  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر رستگار خسروی با اعلام این […]

برگزاری اردوی جهادی ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به ۳۲ نفر از دانش آموزان استثنایی

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از برگزاری اردوی جهادی دانشگاه با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به دانش آموزان استثنائی در سنندج خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر رستگار خسروی با اعلام این خبر گفت: در این اردوی جهادی یک روزه که در آموزشگاه کودکان استثنائی پارسا سنندج برگزار شد، گروهی متشکل از ده نفره از متخصصین، دندانپزشکان و دانشجویان سال آخر رشته دندانپزشکی به ارائه خدمات دندانپزشکی از جمله: ترمیمی، جرمگیری، کشیدن دندان، فلوراید تراپی و آموزش بهداشت دهان و دندان به تعداد ۳۲ نفر از دانش آموزان استثنائی به صورت رایگان پرداختند.

گفتتی است که ارزش ریالی خدمات ارائه شده رایگان به افراد مورد اشاره حدود ۲۵ میلیون تومان برآورد شده است و نکته حائز اهمیت و مورد عنایت مردم شریف استان این است که با توجه به اینکه پزشکان و کارکنان شرکت کننده در این اقدامات خیر کاملا به صورت خیریه و رایگان به ارائه خدمت به اقشار آسیب پذیر می پردازند چنانچه صرفا هزینه مواد مصرفی دندانپزشکی توسط خیرین محترم استان تامین و تقبل شود تیم گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای توسعه این اقدام خیر در دیگر نقاط استان آمادگی کامل دارد. گفتنی است هزینه اقلام و مواد مصرفی برای ارائه خدمت به این ۳۲ بیمار حدود ۶ میلیون تومان بوده است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان