انتصاب مشاور وزیر در امور ایثارگران وزیر فرهنگ: بی­ شک یکی از وظایف مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پاسداری از اهداف بلند و ارزنده انقلاب اسلامی و ارزش­های هشت سال دفاع مقدس و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری به شمار می­رود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران؛ در متن حکم محمد مهدی اسماعیلی خطاب […]

انتصاب مشاور وزیر در امور ایثارگران

وزیر فرهنگ: بی­ شک یکی از وظایف مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پاسداری از اهداف بلند و ارزنده انقلاب اسلامی و ارزش­های هشت سال دفاع مقدس و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری به شمار می­رود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران؛ در متن حکم محمد مهدی اسماعیلی خطاب به علی تن آمده است:

«جناب  آقای علی تن، نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به ‌موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر در امور ایثارگران » منصوب می‌شوید.

بی­ شک یکی از وظایف مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پاسداری از اهداف بلند و ارزنده انقلاب اسلامی و ارزش­های هشت سال دفاع مقدس و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری به شمار می­رود.

امید است با توکل به خداوند متعال و همچنین بهره­مندی از پشتوانه و سابقه مفید و تعامل سازنده با همکاران، گام­های مؤثری در راستای تکریم خانواده معزز شهدا و ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران گرامی بردارید و در انجام وظایف و پیگیری امور ایثارگران موفق و پیروز باشید.»

گفتنی است، علی تن دانش آموخته کارشناسی ارشد نقاشی است و از جمله سوابقی علمی و مدیریتی وی می توان به معاون جشنواره ها و نمایشگاه های اداره کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت، معاون دفتر هنرهای تجسمی، مدیر امور نگارخانه های کشور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز و شرق تهران، معاون هنری فرهنگسرای خاوران، عضو شورای نخبگان بنیاد شهید و امور ایثارگران، دبیر انجمن خوشنویسان شاهد و ایثارگر و … اشاره کرد.

یادآور می شود، پیش از این محمدرضا سوقندی عهده دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و وزیر فرهنگ در لوحی از خدمات و تلاش های وی تقدیر کرد.