مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: اتباع خارجی تا ۳۰ مهر ماه فرصت دارند کارت آمایش خود را تمدید کنند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،محمد علی خادم الرسول گفت: با توجه به اتمام اعتبار کارت آمایش مرحله ۱۶، اتباع افغانستانی که تاکنون موفق به شرکت […]

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: اتباع خارجی تا ۳۰ مهر ماه فرصت دارند کارت آمایش خود را تمدید کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،محمد علی خادم الرسول گفت: با توجه به اتمام اعتبار کارت آمایش مرحله ۱۶، اتباع افغانستانی که تاکنون موفق به شرکت در طرح آمایش مرحله ۱۷ نشده اند هر چه سریع‌تر نسبت به تمدید و دریافت کارت آمایش مرحله ۱۷ اقدام کنند.
وی با اشاره به نزدیک شدن به پایان مهلت سه ماهه این طرح افزود: سرپرستان خانوار اتباع خارجی مشمول حد اکثر تا تاریخ ۳۰ مهر ماه فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک هویتی اعضای خانوار به یکی از ۱۴ دفاتر خدماتی اتباع خارجی مربوطه در سطح استان فارس مراجعه و نسبت به تمدید مدارک اقامتی اقدام نمایند.
وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه کارت‌های صادره به محل سکونت اعلامی از طرف مشمولین طرح ارسال خواهد شد، ضرورت دارد افراد هنگام ثبت نام در دفاتر خدماتی اتباع خارجی مشخصات هویتی خود و آدرس محل سکونت و کد پستی را بطور دقیق و کامل درج کنند.

خادم الرسول تاکید کرد، امکان تغییر مهلت جهت تمدید کارت‌های آمایش وجود ندارد و اتباع خارجی که در زمان تعیین شده در طرح فوق شرکت نکنند از خدمات اقامتی بهره‌مند نخواهند شد و و برابر مقررات با آن‌ها برخورد می‌شود