مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزیده شدن کتاب «کوهستان آتش» در دو رویداد فرهنگی کشور را به گلعلی بابایی تبریک گفت. مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با صدور پیامی برگزیده شدن کتاب «کوهستان آتش» در دو رویداد مهم فرهنگی کشور، جشنواره جلال آل احمد و جشنواره انتخاب کتاب سال (پاسداران اهل قلم) تبریک […]

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزیده شدن کتاب «کوهستان آتش» در دو رویداد فرهنگی کشور را به گلعلی بابایی تبریک گفت.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با صدور پیامی برگزیده شدن کتاب «کوهستان آتش» در دو رویداد مهم فرهنگی کشور، جشنواره جلال آل احمد و جشنواره انتخاب کتاب سال (پاسداران اهل قلم) تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ
استاد ارجمند و نویسنده گرامی جناب آقای گلعلی بابایی
سلام علیکم؛
بدون تردید نویسندگان متعهد، روایت‌گران امین و صادق در جهاد تبیین هستند. آنها بی‌قرار در مدار رویدادهای تاریخ مشعشع دفاع مقدس می‌کاوند تا جان‌های تشنه دانستن را سیراب و روایت دقیق، مستند و مستدل آن دوره پرحماسه را به سرانجام برسانند.
در این میان دلاورانی که دیروز در سنگر دفاع نظامی از ایران اسلامی و امروز در سنگر دفاع فرهنگی، به تبیین و ترویج ارزش‌های والای دفاع مقدس در حال تلاش هستند، اجری مضاعف خواهند داشت. پژوهشگران وفادار به ارزش‌های به یادگار مانده از دفاع مقدس ملَت ایران و شهدای گرانقدر، طلایه‌داران تولید قدرت نرم برای اهداف گام دوَم انقلاب اسلامی در فضای جنگ روایت و تحریف می‌باشند، که همواره با مجاهدت خود، وقایع درس‌آموز دفاع مقدس را با صداقت و معنویت درهم آمیخته‌اند، تا آنچه عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد.
تاریخ این مرز و بوم تا ابد مدیون شهیدان، ایثارگران و رزمندگانی است که در دوران دفاع مقدس، جان خود را سخاوتمندانه در طبق اخلاص نهاده و عمیق‌ترین مفاهیم بشری یعنی ایثار، فداکاری و شهادت را برای نسل‌های آینده تعریف و تفسیر کردند. بعد از دفاع مقدس نیز این تاریخ پربار وامدار پژوهشگران محترمی چون جنابعالی است که با دقت نظر عالمانه و با بهره‌گیری از اسناد و منابع دست اول و زحمات شبانه‌روزی مجاهدانه، به خلق آثار بدیع و ماندگار همّت گماشته‌اید و بارها افتخار تأیید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را به آثار ارزشمند خود داشته و معظم له با تقریظ بر برخی از آثار مانند کتاب‌های «همپای صاعقه» و «ضربت متقابل» بر تلاش‌های ماندگارتان مهر تائید زده‌اند.
بدینوسیله برگزیده شدن کتاب وزین «کوهستان آتش»، تألیف جنابعالی و اثر مشترک مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و نشر۲۷ بعثت را در دو رویداد مهم فرهنگی کشور یعنی جشنواره جلال آل احمد و جشنواره انتخاب کتاب سال (پاسداران اهل قلم)، صمیمانه به شما که از رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت و از تلاشگران خوشنام، با سابقه و پرفروغ این عرصه هستید، تبریک عرض نموده و آرزومندیم تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و زعامت رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) همواره موفّق و پیروز بوده و با خلق آثار جدید و پربرکت، سربلند باشید.
مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس