مراسم گرامیداشت مقام این شهدا به ویژه شهید دانشجو معلم،«حسن حقوقی» برگزارشدهمزمان با هفته گرامیداشت حماسه تشییع پیکر مطهر ۳۷۰ شهید استان اصفهان، مراسم گرامیداشت مقام این شهدا و به ویژه شهید دانشجو معلم، حسن حقوقی برگزارشد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،در این مراسم که به همت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اصفهان در خیمه گاه […]

مراسم گرامیداشت مقام این شهدا به ویژه شهید دانشجو معلم،«حسن حقوقی» برگزارشد
همزمان با هفته گرامیداشت حماسه تشییع پیکر مطهر ۳۷۰ شهید استان اصفهان، مراسم گرامیداشت مقام این شهدا و به ویژه شهید دانشجو معلم، حسن حقوقی برگزارشد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،در این مراسم که به همت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اصفهان در خیمه گاه حسینی گلستان شهدای اصفهان با هدف این که دانشجو معلمان امروز نیز ادامه دهنده راه شهدا باشند، برگزار شده بود،سید جلال حسینی و راوی دفاع مقدس عبدالمحمود محمودی به سخنرانی پرداخته و در در پایان برنامه نیز از برادر شهید حسن حقوقی تجلیل شد.
همچنین این برنامه با حضور خادمیاران رضوی کانون خدمت رضوی «نورالائمه» به همراه پرچم مطهر آقا علی بن موسی الرضا(ع) منور به عطر رضوی شد و حضار از پرچم مطهر امام مهربانی تبرک جستند.
شایان ذکر است، شهید حسن حقوقی،فرمانده گردان جوادالائمه (ع) ازلشگر ۱۴امام حسین(ع)بود که پس از چندین مرتبه جانبازی در عملیات محرم به شهادت رسید.

  • نویسنده : الهام خانی