ظرفیت‌های دفاع مقدس اصفهان در کشور کم‌نظیر است فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ظرفیت‌های دفاع مقدس استان اصفهان را در کشور کم‌نظیر دانست و خواستار بکارگیری همه ظرفیت‌های استان برای بزرگداشت این هفته شد. به گزارش‌خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سردار مجتبی فدا در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های فرهنگی شهرستان اصفهان با اشاره به […]

ظرفیت‌های دفاع مقدس اصفهان در کشور کم‌نظیر است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ظرفیت‌های دفاع مقدس استان اصفهان را در کشور کم‌نظیر دانست و خواستار بکارگیری همه ظرفیت‌های استان برای بزرگداشت این هفته شد.

به گزارش‌خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سردار مجتبی فدا در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های فرهنگی شهرستان اصفهان با اشاره به حماسه مردم اصفهان در تدفین شهدای ۲۵ آبان به عنوان یکی از برگ‌های افتخارآمیز این شهر در دوران دفاع مقدس بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان -عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه- استان اصفهان ظرفیت‌های دفاع مقدس استان اصفهان را در کشور کم‌نظیر دانست و با توجه به نامه تأکیدآمیز رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بر برگزاری باشکوه این هفته، خواستار بکارگیری همه ظرفیت‌های استان برای بزرگداشت این هفته شد.

وی اظهار کرد: باید هر آنچه در توان داریم در بزرگداشت مناسبت‌های ملی-مذهبی اعمّ از هفته دفاع مقدس، ایام سوگواری پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع)، شهادت امام رضا(ع)، هفته وحدت و غیره به کار بندیم.

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به این که اهل بیت -علیهم‌السّلام- بر ضرورت شادی کردن در ایام شادی ایشان تأکید کرده‌اند، گفت: یکی از شبهات دشمنان علیه اسلام این است که این دین، دین گریه است لذا باید با بزرگداشت جشن‌هایی مانند میلاد پیامبر اسلام این شبهه را باطل کنیم.