رفع تصرف از معدن شن و ماسه روستای سعدآباد افراسیابی مریوان حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان از رفع تصرف معدن شن و ماسه روستای سعدآباد افراسیابی شهرستان مریوان با ورود دادستانی این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام حسینی در این خصوص اظهار […]

حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان از رفع تصرف معدن شن و ماسه روستای سعدآباد افراسیابی شهرستان مریوان با ورود دادستانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام حسینی در این خصوص اظهار داشت:امروز و با ورود دستگاه قضایی استان دستور مجدد توقف عملیات تصرف این معدن به میزان ۱۷ هزار مترمربع صادر شد و متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
وی افزود:برای متهم به اتهام فک پلمب و تخریب و تصرف اراضی مذکور در این خصوص پرونده قضایی در دادگستری مریوان تشکیل شده است.
رئیس کل دادگستری استان کردستان اضافه کرد:برای این متهم سابقا به اتهام تخریب و تصرف اراضی ملی در دادگستری مریوان تشکیل پرونده گردیده و بر اساس تاکیدات دستگاه قضایی استان و شورای حفظ حقوق بیت المال و همچنین دستور دادستان شهرستان مریوان مبنی بر توقف عملیات تصرف ، نامبرده علیرغم دستور اخیرالذکر، روز گذشته مبادرت به تصرف مجدد و انفجار در این معدن نموده است.
حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: دستگاه قضایی استان، اقدامات ادارات اجرایی مربوطه که در این خصوص برخلاف قانون اقدام نموده اند و یا مرتکب ترک فعل شده اند را بررسی و رصد نموده و با متخلفین بصورت قاطع برخورد می نماید.