-در مراسم دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با حضور گسترده مردم، تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «حوض خون» منتشر شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از مهر در متن تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر کتاب حوض خون آمده است: اولین احساس، پس از خواندن بخش‌هائی از این کتاب، احساس شرم […]

-در مراسم دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با حضور گسترده مردم، تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «حوض خون» منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از مهر

در متن تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر کتاب حوض خون آمده است: اولین احساس، پس از خواندن بخش‌هائی از این کتاب، احساس شرم از بی‌عملی در مقایسه با مجاهدت این مجاهدانِ خاموش و بی‌ریا و گمنام بود. آنچه در این کتاب آمده بخش ناشناخته و ناگفته‌ئی از ماجرای عظیم دفاع مقدس است. باید از بانوی پرکار و صبور و خوش‌سلیقه‌ئی که این کار پرزحمت را به‌عهده گرفته و بخوبی از عهده برآمده است و نیز از مؤسسه‌ی جبهه‌ی فرهنگی عمیقاً تشکر شود.

دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» همراه با انتشار تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر کتاب «حوض خون» از سوی مؤسسه پژوهشی-فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد. چند هزار نفر از خوزستانی‌ها و جمعی از مسئولان کشوری و استانی، خانواده معظم شاهد، ایثارگران در این مراسم حضور داشتند.

این مراسم که از ساعت ۱۶ در محل بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک برگزار شد
کتاب «حوض خون» روایتی از مجاهدت بانوان اندیمشکی از رخت‌شویی در دوران دفاع‌مقدس است که در ۵۰۴ صفحه، به قلم سرکار خانم فاطمه‌سادات میرعالی نوشته و توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چاپ شده است.