ادعا‌ی تجاوز در زندان زنان صحت ندارد معاون رئیس جمهور در امور زنان در رابطه با شرایط زندان در بند نسوان گفت: ابدا چینن ادعا‌هایی که در رابطه با تجاوز به زنان مطرح می‌شود صحت ندارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان در رابطه با شرایط […]

ادعا‌ی تجاوز در زندان زنان صحت ندارد

معاون رئیس جمهور در امور زنان در رابطه با شرایط زندان در بند نسوان گفت: ابدا چینن ادعا‌هایی که در رابطه با تجاوز به زنان مطرح می‌شود صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان در رابطه با شرایط زندان در بند نسوان گفت: به همراه هیئتی بازدید کاملی از زندان داشتیم، مدتی آنجا با تک تک زنان به گفتگو پرداختم و همراهانم نیز با تمامی خانم‌ها صحبت کردند و نوشته و نامه‌های آن‌ها را دریافت کردیم و همچنان درحال پیگیری آن‌ها هستیم.

وی در رابطه با ادعای برخی رسانه‌های معاند مبنی بر تجاوز به زنان در زندان تصریح کرد: ابدا چنین ادعا‌هایی که در رابطه با تجاوز به زنان مطرح می‌شود، صحت ندارد و مسئولان معاونت زنان به طور خصوصی و بدون حضور هیچ فردی با زنان به گفتگو پرداختند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت: طبیعی است که دشمن در هر حادثه و اتفاقی که برای جمهوری اسلامی ایران رخ می‌دهد به این شکل عمل می‌کند و سعی می‌کند با جو سازی و حرکت‌های رسانه‌ای، دروغ و افترا‌هایی را مطرح کند.