سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ عصر روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه با حضور در منزل «شهید محمد بابایی» با «کونیکو یامامورا» مادر شهید دیدار و گفت‌وگو کردند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از ایثار، سردار علی فدوی جانشین […]

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ عصر روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه با حضور در منزل «شهید محمد بابایی» با «کونیکو یامامورا» مادر شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از ایثار،

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در منزل شهید محمد بابایی با کونیکو یامامورا مادر شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.
شهید محمد بابایی در بیست و نهم بهمن ماه سال ۱۳۴۲ در تهران چشم به جهان گشود. پدرش اسدالله و مادرش کونیکو یامامورا نام داشت.
دانشجوی کارشناسی در رشته ریاضی بود و به عنوان بسیجی در جهبه حق علیه باطل حضور یافت و در بیست و دوم فروردین ماه سال ۱۳۶۲ در کرمانشاه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.