گزارش فوت مهسا امینی تا سه شنبه نهایی می‌شود/ از پزشکی قانونی درخواست گزارش کردیمرئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: کمیسیون طی مکاتبه‌ای رسمی با پزشکی قانونی، گزارش این سازمان را در این خصوص خواسته است و پس از وصول این گزارش نیز به صورت کامل در کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد. […]

گزارش فوت مهسا امینی تا سه شنبه نهایی می‌شود/ از پزشکی قانونی درخواست گزارش کردیم
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: کمیسیون طی مکاتبه‌ای رسمی با پزشکی قانونی، گزارش این سازمان را در این خصوص خواسته است و پس از وصول این گزارش نیز به صورت کامل در کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، «محمدصالح جوکار» درباره فوت مهسا امینی اظهار کرد: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ابعاد مختلف این حادثه را با استماع گزارش نهادهای مختلف و بررسی گزارش‌های کتبی همه بخش‌های ذیربط مورد بررسی قرار داده است.

وی افزود: این کمیسیون همچنین طی مکاتبه‌ای رسمی با پزشکی قانونی، گزارش این سازمان را در این خصوص خواسته است و پس از وصول این گزارش نیز به صورت کامل در کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، این نماینده مجلس گفت: پس از جمع‌بندی همه متون و گزارش‌های وارده، گزارش نهایی تا سه‌شنبه تدوین می‌شود.