مدیرکل بهزیستی استان کردستان، گفت: در حال حاضر ۲۹ هزار و ۴۳۳ خانوار کردستانی تحت پوشش خدمات مستمری سازمان بهزیستی قرار دارند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، حسین رسولی، از حمایت و افزایش ۳۰ درصدی مستمری خانوارهای دارای فرزند چندقلو در استان خبر داد و اظهار داشت: خانواده‌های دارای فرزند ۲ قلو که قبلاً یک میلیون و […]

مدیرکل بهزیستی استان کردستان، گفت: در حال حاضر ۲۹ هزار و ۴۳۳ خانوار کردستانی تحت پوشش خدمات مستمری سازمان بهزیستی قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، حسین رسولی، از حمایت و افزایش ۳۰ درصدی مستمری خانوارهای دارای فرزند چندقلو در استان خبر داد و اظهار داشت: خانواده‌های دارای فرزند ۲ قلو که قبلاً یک میلیون و ۸۰ هزار تومان یارانه و مستمری دریافت می‌کردند، اکنون با این افزایش، یک میلیون و ۴۰۴ هزار تومان می‌گیرند.

وی درباره دهک‌هایی که نمی‌توانند مستمری دریافت کنند، گفت: خانواده‌های داری فرزند ۲ قلو با دهک حداقل درآمدی مشمول حمایت‌های سازمان بهزیستی می‌شوند.
مدیرکل بهزیستی استان کردستان افزود: خانواده‌های دارای ۳ قلو نیز با هر دهکی که قبلاً یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان دریافت می‌کردند، اکنون مستمری آنان به یک میلیون و ۷۱۶ هزار تومان افزایش داده شده است.
وی همچنین از افزایش ۳۰ درصدی مستمری کل مددجویان تحت پوشش بهزیستی کردستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مستمری خانوارهای یک نفره از ۴۲۰ هزار به ۵۴۶ هزار تومان، خانوارهای دو نفره از ۶۰۰ هزار به ۷۸۰ هزار تومان و خانوارهای سه نفره از ۸۴۰ هزار به یک میلیون و ۹۲ هزار تومان افزایش یافته است.
رسولی بیان کرد: خانوارهای چهار نفره نیز از یک میلیون و ۸۰ هزار به یک میلیون و ۴۰۴ هزار تومان و خانوارهای پنج نفر و بیشتر از یک میلیون و ۳۲۰ هزار به یک میلیون و ۷۱۶ هزار تومان افزایش یافته و این افزایش مستمری از آبان ماه به حساب آنان واریز شده است.
مدیرکل بهزیستی استان کردستان یادآور شد: در حال حاضر ۲۹ هزار و ۴۳۳ خانوار کردستانی تحت پوشش خدمات مستمری سازمان بهزیستی قرار دارند