یک رسانه عبری زبان از بکارگیری برنامه جاسوسی جدید برای شنود تلفن‌های همراه توسط اسرائیل پرده برداشت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،روزنامه یدیعوت احارانوت در پیوست امروز خود فاش کرد سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، برنامه‌ای به نام «درنده» را به جای «پگاسوس» برای جاسوسی مورد استفاده قرار می‌دهند. به نوشته […]

یک رسانه عبری زبان از بکارگیری برنامه جاسوسی جدید برای شنود تلفن‌های همراه توسط اسرائیل پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،روزنامه یدیعوت احارانوت در پیوست امروز خود فاش کرد سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، برنامه‌ای به نام «درنده» را به جای «پگاسوس» برای جاسوسی مورد استفاده قرار می‌دهند.

به نوشته این رسانه عبری زبان تال فیلمن یکی از نظامیان سابق که سابقه فعالیت در سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی، امان را هم دارد، به یکی از کارشناسان و تاجران فعال در زمینه تهاجم سایبری تبدیل شد.

رونین برگمن خبرنگار یدیعوت احارانوت به نقل از این کارشناس خبر داد که بکارگیری برنامه “Predator” یا همان درنده علت اصلی رسوایی هک شدن تلفن همراه رهبر مخالفان یونان و یک روزنامه نگار منتقد در این کشور است در حالی که آثاری از فعالیت این برنامه در کشورهای مصر، قبرس و کشورهای دیگر هم به چشم می‌خورد.