۲۳ نفر از واینرهای فضای مجازی که فعالیت های مجرمانه داشتند توسط سپاه صاحب الزمان استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ۲۳ نفر از واینرهای فضای مجازی که فعالیت‌های مجرمانه داشتند توسط سپاه صاحب الزمان استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند. این افراد علاوه بر ترویج ابتذال و […]

۲۳ نفر از واینرهای فضای مجازی که فعالیت های مجرمانه داشتند توسط سپاه صاحب الزمان استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ۲۳ نفر از واینرهای فضای مجازی که فعالیت‌های مجرمانه داشتند توسط سپاه صاحب الزمان استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

این افراد علاوه بر ترویج ابتذال و بی بندوباری در صفحات خود و کسب درآمد کلان از آن به دنبال تحریک جوانان و نوجوانان برای شرکت در اغتشاشات بودند و همچنین همنوا با دشمنان در راستای فراخوان برای اعتصابات اجباری فعالیت گسترده‌ای را در فضای مجازی انجام دادند و با انتشار اطلاعات دروغ به دنبال ایجاد حس یاس و ناامیدی در بین مردم بودند.

در همین راستا پیج‌های اینستاگرام این افراد مسدود و مجازات‌های تکمیلی برای نامبردگان صادر گردیده است.

سازمان اطلاعات سپاه با رصد هوشمندانه کلیه اقدامات مجرمانه در فضای مجازی علی الخصوص صفحات پر مخاطب را تحت رصد قرار داده و در وقت مقتضی مورد برخورد قرار خواهد داد.

مردم شریف، بصیر و آگاه ایران اسلامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک و مجرمانه در فضای مجازی و حقیقی اخبار و گزارشات خود را با شماره ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه مطرح نمایند.