جهاد تبیین و بصیرت افزایی عامل مهمی در خنثی سازی توطئه دشمنان خواهد بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ مشاور فرمانده کل سپاه در مراسم چهل و دومین سالگرد شهادت سردار محمود خادمی با اشاره به اینکه ملت ایران اجازه نخواهند داد عده‌ای بخواهند ایران را به سرنوشت کشوری نظیر سوریه تبدیل […]

جهاد تبیین و بصیرت افزایی عامل مهمی در خنثی سازی توطئه دشمنان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ مشاور فرمانده کل سپاه در مراسم چهل و دومین سالگرد شهادت سردار محمود خادمی با اشاره به اینکه ملت ایران اجازه نخواهند داد عده‌ای بخواهند ایران را به سرنوشت کشوری نظیر سوریه تبدیل کنند گفت: عمل به منویات رهبری در خصوص جهاد تبیین و بصیرت افزایی عامل مهمی در خنثی سازی توطئه دشمنان خواهد بود.
سردار حسین دقیق افزود: عده‌ای در گذشته به جای خدمت به انقلاب دست به خیانت زدند و سرنوشت کشور را به برجام گره زدند و نتیجه آن ایجاد مشکل در معیشت و اقتصاد مردم بود و امروز همنوای با دشمن علیه انقلاب بیانیه می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه شهدا سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند، گفت: شهدا صحنه‌های بی بدیلی از فداکاری، ایثار و مجاهدت خلق کردند و وظیفه ما تبیین و تشریح فرهنگ مقاومت و ایستادگی است.
مشاور فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد حقیقت انقلاب واژگون نشان داده شود، افزود: نباید اجازه داد رگه‌های ارتجاع در کشور نفوذ پیدا کند چرا که مرتجع، مبلغ سبک زندگی غربی است و باید با جهاد تبیین، دروغ، فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کرده و اجازه ندهیم جوانان به سمت سبک زندگی غربی حرکت کنند..
سردار حسین دقیق با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس موجب تقویت قدرت بازدارندگی و اقتدار انقلاب اسلامی شد گفت: آحاد مختلف مردم در خلق آثار و نشر ارزش‌های مرتبط با دوران دفاع مقدس وظیفه دارند و باید دستاورد‌های آن ایام سراسر افتخار و غرور آفرین به خوبی تبیین شود.
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و غلبه بر دشمن در دفاع مقدس یک گسل و شکاف بزرگ در جهان دو قطبی شوروی و آمریکا ایجاد کرد، گفت: فروپاشی شوروی مقدمه تشکیل قدرت هژمون تک قطبی آمریکا در جهان شد و حمله عراق به کویت موجب شد که آمریکایی‌ها به خلیج فارس بیایند و عراق را از کویت دور کنند و حمله به برج دو قلو نیز فرصتی برای لشکرکشی به افغانستان و اشغال این کشور و همچنین حمله به عراق و تسلط پیدا کردن به منابع انرژی منطقه شد.
وی افزود: قدرت رهبری انقلاب اسلامی به عنوان یک نظام دولت‌ساز درحال گسترش است و به بسیاری از کشور‌ها رسیده است.
سردار دقیق با بیان اینکه در مرز‌های غرب و جنوب شرقی کشور امنیت برقرار است و از نظر امنیت بین‌المللی در شرایط مطلوبی هستیم گفت: ما بیشتر باید به مسائل اقتصادی، فرهنگی و داخلی بپردازیم.