رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت:برای انتخاب صادرکنندگان نمونه استان متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام تا هفتم آبانماه به سامانهhttp://www.e-tpo.ir مراجعه کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از صدا و سیما مرکز فارس ،حمید رضا ایزدی افزود: سازمان توسعه تجارت ایران برای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش فعالان […]

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت:برای انتخاب صادرکنندگان نمونه استان متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام تا هفتم آبانماه به سامانهhttp://www.e-tpo.ir مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از صدا و سیما مرکز فارس ،حمید رضا ایزدی افزود: سازمان توسعه تجارت ایران برای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش فعالان عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی و بر اساس معیار‌ها و شاخص‌های مشخص، درصدد شناسایی الگو‌های موفق در بخش صادرات و معرفی آن‌ها به مناسبت بیست و ششمین سالروز ملی صادرات است.
ایزدی با بیان اینکه متقاضیان شرکت در این رویداد می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانهhttp://www.e-tpo.ir
مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در این رویداد استانی اقدام نمایند، افزود: متقاضیان در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانند با اداره توسعه تجارت خارجی سازمان صمت استان فارس واقع در خیابان چهل مقام مراجعه و یا با شماره ۳۲۲۸۶۱۶۲ تماس حاصل نمایند.