فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مورد شارلی ابدو من این فرانسوی‌ها و مدیران این مجله را ارجاع می‌دهم به سرنوشت سلمان رشدی. به گزارش خبرنگار،پایگاه خبری شهید یاران، سردار حسین سلامی آئین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان با حضور ریش سفیدان، سران […]

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مورد شارلی ابدو من این فرانسوی‌ها و مدیران این مجله را ارجاع می‌دهم به سرنوشت سلمان رشدی.

به گزارش خبرنگار،پایگاه خبری شهید یاران، سردار حسین سلامی آئین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان با حضور ریش سفیدان، سران طوایف، معتمدین، علمای شیعه و سنی، خانواده معزز شهدا و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: سیستان و بلوچستان یکی از پهناورتر ترین قطعات سرزمین اسلامی ایران است، یک قطعه درخشان، سرزمین آب و آفتاب، البته آنچه به این دیار فضیلت می بخشد مردمان این سرزمین هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردمانی که ما آنها را با زیباترین جلوه‌های مهربانی می‌شناسیم. صفای باطن، صداقت در وعده و کلام، وفای به عهد، غیرت، تلاش برای نوامیس، کرامت، بزرگی، منزلت و معرفت از جمله سجایای مردم این منطقه است.

این مسئول ادامه داد: تحقیقاً می‌توان گفت همه فضائل اخلاقی در وجود این مردم متجلی است و این خصوصیات این سرزمین را شایسته نه فقط خدمت، بلکه فداکاری قرار می‌دهد، ما بیش از آنکه دوست داشته باشیم به این مردم خدمت کنیم، دوست داریم برای آنها فدا شویم.این واقعی است، ساختگی نیست، این راز درونی است نه فقط در قلب من بلکه در قلب همه پاسداران چنین خصوصیتی را دارند.

وی بیان کرد: سپاه به امر رهبر معظم انقلاب بهترین فرماندهان و زبده ترین مردان خود را که دارای عمیق‌ترین عواطف و احساسات هستند و از قدرت مدیریت و فرماندهی بالا برخوردارند و حس مردمداری بیشتری دارند، را برای این منطقه در نظر گرفته است.

سردار سلامی گفت: روزگاری سردار شهید قاسم سلیمانی در این منطقه خدمت می‌کرد؛ فرمانده ای که نه تنها اهل زمین بلکه اهل آسمان او را بهتر از اهل زمین می‌شناسند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به حضور مداوم فرمانده نیروی زمینی در این منطقه افزود: شما بیش از ما و خانواده اش، سردار پاکپور را اینجا می‌بینید، ایشان بیش از اینکه به خانواده خود توجه کند، با مردمان این سرزمین مأنوس است.

وی گفت: سردار کرمی امروز از سنگر مجاهدت به سنگر خدمت اعزام می‌شود تا با اراده جدید هرچه می‌تواند برای مردمان این سرزمین عاشقانه و فداکارانه خدمت کند.

این مقام عالی رتبه نظامی افزود: در این چند ماه دشمن همه توان را به کار گرفت تا مردم را علیه نظام بسیج کند، کشته سازی کنند ولی الحمدلله مردم هوشیار بودند لذا وقتی دیدند دیگر نمی‌توانند، کاری کنند، روی به کارهای ناجوانمردانه آوردند تا آرامش روانی مسلمانان را بگیرند، به مقدساتشان توهین می‌کنند؛ مثل مجله شارلی ابدو فرانسه.

سردار سلامی گفت: اگر دشمن احساس کند می‌تواند با افشاندن بذر تفرقه آتش درگیری‌های خونین را در ایران فراهم کند در خطای کامل محاسباتی است و قطعاً با آگاهی مردم ما شکسته خواهد خورد.

وی با اشاره به توهین مجله شارلی ابدو نیز گفت: در مورد شارلین ابدو من این فرانسوی‌ها و مدیران این مجله را ارجاع می‌دهم به سرنوشت سلمان رشدی، فردی که سی و چند سال قبل به قرآن و پیامبر (ص) اهانت کرد ولی یک جوان مسلمان غیرتمند یک انتقام جوانمردانه از او گرفت، تا هر زمان که باشد مسلمانان انتقام خواهند گرفت. حتی اگر انتقام گیرندگان را به شهادت برسانید ولی مردگان را نمی‌تواند زنده کنید که دیگر کسی در هیچ نقطه‌ای از عالم جرأت نکند به مقدسات مسلمانان توهین کند.

سلامی بیان کرد: رسالت ما بر اساس فرمان رهبر عزیز برقراری امنیت در این سرزمین به ویژه در سیستان و بلوچستان است و مردمان این سرزمین باید عزیز باشند و با عزت و شرافت زندگی کنند تا گرد و غبار محرومیت را از بخشی از این سرزمین بزداییم.

وی گفت: برنامه ما انشاالله به اذن خدا وسیع است و ما اینجا را ترک نمی‌کنیم، هیچ کس فکر نکند که نظام آسیب می بیند و یا آسیب دیده است، این کشور قدرتمند است و از هر نظام دیگری در این عالم مستحکم‌تر می‌باشد.

سرلشکر سلامی گفت: این مردم کسانی نیستند که با بیگانه معامله کنند، وطن فروش نیستند، به آرمان‌های شهدا اهانت نمی‌کنند وجمال و جلال الهی دارند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم طی حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه شد.