مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، حضور موفقیت‌آمیز استان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران را حاصل اتحاد، انسجام و همدلی مابین تمامی کارکنان این اداره‌کل و فعالان بخش خصوصی استان عنوان کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، یعقوب گویلیان روز یک‌شنبه ۱۷بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در نشست تجلیل از عوامل برگزارکننده بخش […]

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، حضور موفقیت‌آمیز استان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران را حاصل اتحاد، انسجام و همدلی مابین تمامی کارکنان این اداره‌کل و فعالان بخش خصوصی استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، یعقوب گویلیان روز یک‌شنبه ۱۷بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در نشست تجلیل از عوامل برگزارکننده بخش دولتی غرفه استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، گفت: بی‌شک حضور استان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران، برگ زرینی دیگر از کردستان برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه گردشگری و صنایع‌دستی بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، اظهار داشت: نمایشگاه گردشگری تهران، فرصتی مناسب و ارزشمند برای معرفی بیش از پیش جاذبه‌های کردستان به مردم و گردشگران و گسترش تعاملات بین‌المللی با کشورهای خارجی و اقلیم کردستان عراق بود.

او افزود: تقدیر و تکریم استان توسط مسئولان ارشد کشوری و استانی و بازدید و استقبال بیش ازهزاران نفر از غرفه کردستان در طی چهار روز برگزاری نمایشگاه، موجبات دلگرمی ما را فراهم آورد.

گویلیان، عنوان کرد:امیدواریم در فضایی تعاملی و با استفاده بهینه از پتانسیل‌های موجود به مهم‌ترین هدف این نهاد، که تبدیل کردستان به یکی از مقاصد اصلی گردشگری غرب کشور است، دست یابیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، یادآور شد:از زحمات بی دریغ و تلاش تحسین‌برانگیز همکاران این اداره‌کل، نماینده‌های بخش خصوصی و همچنین صنعت‌گران و هنرمندان صنایع‌دستی استان که با همت‌عالی در برپایی هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن غرفه استان در این نمایشگاه از هیچ کوششی فروگذار نبودند، سپاسگزارم.

او بیان داشت: طی مراسمی با حضور مقامات و مسئولان استانی، از همکاری و تلاش‌های دلسوزانه تمامی عوامل بخش خصوصی کردستان در این نمایشگاه، تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران از تاریخ ۹ لغایت ۱۲ بهمن‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان