استاندار مصوبه شورا در خصوص بافت فرسوده را هرچه سریع‌تر ابلاغ کند رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استاندار مصوبه شورا در خصوص بافت فرسوده را هرچه سریع‌تر ابلاغ کند و اگر در این زمینه اقدام نشد براساس قانون، شهردار رأسا آن را ابلاغ کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

استاندار مصوبه شورا در خصوص بافت فرسوده را هرچه سریع‌تر ابلاغ کند

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استاندار مصوبه شورا در خصوص بافت فرسوده را هرچه سریع‌تر ابلاغ کند و اگر در این زمینه اقدام نشد براساس قانون، شهردار رأسا آن را ابلاغ کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، عباس حاج رسولی‌ها اظهار کرد: باید از نیروی انتظامی، بسیج و سپاه که در این ایام با تمام ظرفیت در میدان هستند تا توطئه‌ای که دشمنان علیه ملت ایران طراحی کرده‌اند را خنثی کنند تقدیر و تشکر کنیم.

وی با تاکید بر لزوم خدمت بیشتر به مردم گفت: اصفهان ۴ هزار هکتار بافت فرسوده دارد و شهرداری هیچ وقت مانند امروز در میدان نبوده است تا این بافت‌ها را احیا کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: متأسفانه مصوبه‌ لازم در این خصوص از سوی استاندار نگه داشته شده است. براساس قانون اگر استانداری برای ابلاغ مصوبه‌ای بیش از یک ماه اقدام نکرد شهرداری رأسا می‌تواند اقدام کند. از این مصوبه چند ماه گذشته و در این خصوص مشکل برای مردم ایجاد شده است.

وی افزود: از استاندار اصفهان خواهش می‌کنیم که مصوبه را ابلاغ کند و اگر تا یک هفه بلاغ نشد شهردار رأسا آن را ابلاغ کند تا مناطق محروم که گرفتار اجرای آن هستند گره از کارشان باز شود