اعتکاف دانش‌آموزی در بیش از ۱۰۰ مسجد استان اصفهان برگزار می‌شود معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اعتکاف دانش‌آموزی امسال از پنجم الی هفتم بهمن‌ماه در بیش از ۱۰۰ مسجد استان اصفهان برگزار خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی […]

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اعتکاف دانش‌آموزی امسال از پنجم الی هفتم بهمن‌ماه در بیش از ۱۰۰ مسجد استان اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، مهدی نم‌نبات در خصوص برگزاری مراسم اعتکاف اظهار کرد: به لطف خدا در مراسم اعتکاف سال گذشته شاهد حضور چشمگیر دانش‌آموزان بودیم و بیش از ۲۴ هزار نفر از دانش‌آموز استان اصفهان در سال گذشته توانستند از این فرصت معنوی در قالب اعتکاف دانش‌آموزی استفاده کرده و معتکف شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان افزود: آیین اعتکاف دانش‌آموزی امسال از پنجم الی هفتم بهمن‌ماه با همکاری معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه استان (نیروهای طرح امین)، بسیج دانش‌آموزی، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اعتکاف مناطق، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، هیئت عاشورائیان، هیئت‌امنای مساجد و والدین دغدغه‌مند فعالیت‌های تربیتی، در بیش از ۱۰۰ مسجد استان برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: مراسم اعتکاف امسال با عنوان «بچه‌های آسمان» نام‌گذاری شده است که باتکیه‌بر همین نام، توانمندسازی دانش‌آموزان در حوزه‌های عقیدتی و با محوریت خودشناسی را در این ایام در دانش‌آموزان پیگیری خواهیم کرد.

نم‌نبات اعتکاف دانش‌آموزی را فرصتی مناسب جهت خودسازی دانش‌آموزان و ارتباط مؤثر و اثربخش مربیان و مبلغان دینی با دانش‌آموزان دانست و افزود: اعتکاف امسال به‌صورت مربی محور برگزار خواهد شد و به‌ازای هر ۱۵ دانش‌آموز یک مربی در نظر گرفته شده و مربی، دانش‌آموزان را تا اتمام این مراسم همراهی خواهد کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در مراسم اعتکاف پیش از آغاز این مراسم معنوی می‌توانند به‌صورت حضوری و غیرحضوری که متعاقباً اعلام خواهد شد، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.