معاون پیشین استاندار المهره خبر داد که یکی از مزدوران وابسته به امارات، بندر «قشن» در این استان را به عربستان سعودی فروخته است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،«علی سالم الحریزی»، رئیس کمیته تحصن مسالمت آمیز در استان المهره و معاون پیشین استاندار در این استان از چپاول مزدوران اماراتی […]

معاون پیشین استاندار المهره خبر داد که یکی از مزدوران وابسته به امارات، بندر «قشن» در این استان را به عربستان سعودی فروخته است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،«علی سالم الحریزی»، رئیس کمیته تحصن مسالمت آمیز در استان المهره و معاون پیشین استاندار در این استان از چپاول مزدوران اماراتی و سعودی در خاک این کشور به شدت انتقاد کرد.

پایگاه خبری انصارالله به نقل از الحریزی گزارش داد، یکی از سرکرده‌های نهاد موسوم به «المجلس الانتقالی الجنوبی» (شورای انتقالی جنوب) که وابسته به امارات است، بندر «قشن» واقع در المهره را به عربستان سعودی فروخته است.

وی با بیان اینکه این سرکرده، قرارداد فروش این بندر را امضا کرده است، گفت: گویا این بندر، ملک پدری وی بوده است، ولی ساکنان المهره از یک وجب از خاک خود کوتاه نخواهند آمد. ما از خاک خود دفاع خواهیم کرد».

این سیاستمدار یمنی با اشاره به اینکه ساکنان المهره، نهاد موسوم به «شورای ریاستی» را به رسمیت نمی‌شناسند، خاطر نشان کرد: عربستان و اماراتِ اشغالگر، این شورا را تعیین کرده‌اند. لذا مشروعیت آن را به رسمیت نمی‌شناسیم».