کشف چوب بلوط میلیاردی قاچاق در فلاورجان جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۴۰ تن چوب بلوط قاچاق به ارزش ۵۲ میلیارد ریال در عملیات مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردارمحمدرضا هاشمی فر بیان داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر دپوی چوب بلوط قاچاق […]

کشف چوب بلوط میلیاردی قاچاق در فلاورجان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۴۰ تن چوب بلوط قاچاق به ارزش ۵۲ میلیارد ریال در عملیات مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردارمحمدرضا هاشمی فر بیان داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر دپوی چوب بلوط قاچاق در یک منزل مسکونی در شهرستان فلاورجان بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی ضمن شناسایی منزل مذکور و اطمینان از صحت خبر طی هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی از این منزل موفق به کشف ۴۰ تن چوب بلوط جنگلی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به این که کارشناسان مربوطه ارزش چوب های مکشوفه را ۵۲ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه قاچاق چوب توسط افراد سودجو به منابع طبیعی و سرمایه ارزشمند ملی ضربه وارد خواهد کرد و پلیس با قاطعیت با مجرمان در این حوزه برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در این خصوص مراتب را سریعا از طریق سامانه ارتباطی۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند