یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب در دیدار با عبدالله دوم شاه اردن در نیویورک از وی خواست که دولت امان به تشکیلات خودگردان برای آرام کردن شرایط در کرانه باختری و پیش از فرا رسیدن اعیاد یهودی‌ها کمک کند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایرنا از رسانه‌های اردنی، […]

یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب در دیدار با عبدالله دوم شاه اردن در نیویورک از وی خواست که دولت امان به تشکیلات خودگردان برای آرام کردن شرایط در کرانه باختری و پیش از فرا رسیدن اعیاد یهودی‌ها کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایرنا از رسانه‌های اردنی،  لاپید در این دیدار بار دیگر مدعی شد: تل آویو هرگز دست بسته نخواهد بود و با هرگونه تروریسمی علیه خود مقابله خواهد کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: اسرائیل هرگز اجازه نمی دهد که امنیت شهروندانش به خطر بیفتد.
این سخنان ساعاتی پس از آن انجام می‌شود که عبدالله دوم روز سه شنبه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد: آینده بیت المقدس به عنوان مکانی که برای میلیاردها مسلمان، مسیحی و یهودی در سراسر جهان قداست دارد، یک نگرانی فوری است.
وی خطاب به رژیم صهیونیستی که سعی در تغییر وضعیت بیت‌المقدس دارد، گفت: تغییر وضعیت حقوقی و تاریخی بیت المقدس آتش تنش را شعله ور خواهد کرد و شکاف مذهبی را تعمیق خواهد بخشید.
شاه اردن خواستار مشارکت دادن مردم فلسطین در پروژه های منطقه ای شد و افزود: اگر فلسطینی ها را از پروژه‌های منطقه‌ای حذف کنیم هر تلاشی برای صلح بی‌فایده خواهد بود.