نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به همت دولت برای حل مشکل کم آبی برخی شهرهای کردستان گفت: با پیگیری های وزیر نیرو و استاندار کردستان، مشکلات حوزه آب استان برطرف خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت‌الاسلام پورذهبی روز دوشنبه در دیدار مدیران کمیته‌ امداد، صمت، جهاد کشاورزی و […]

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به همت دولت برای حل مشکل کم آبی برخی شهرهای کردستان گفت: با پیگیری های وزیر نیرو و استاندار کردستان، مشکلات حوزه آب استان برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت‌الاسلام پورذهبی روز دوشنبه در دیدار مدیران کمیته‌ امداد، صمت، جهاد کشاورزی و فعالان بخش کشاورزی کردستان در سنندج اظهار داشت: طرح انتقال آب و آبرسانی به دشت‌های قروه و دهگلان اجرایی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان سد تلوار را ظرفیتی بزرگ عنوان کرد و گفت: می‌توان از این سد در راستای رفع مشکلات حوزه آب استان استفاده کرد کما اینکه طرح موضوع شده است.

وی برگزاری جلسات بین دستگاهی به‌منظور هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر را ضروری دانست و افزود: دستگاه‌ها می‌توانند مشکلات سایر نهادها را برطرف کنند اما این مهم تاکنون در استان اتفاق نیفتاده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه نظام به مدیران بومی اعتماد داشته و در انتصابات استانی نیز از ظرفیت خود نیروهای دستگاه‌ها استفاده شده است، اضافه کرد: باید این فرصت را غنیمت شمرده و نهایت استفاده را در راستای حل مشکلات مردم برد.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) یادآور شد: هر کسی می‌خواهد کاری انجام دهد، باید سه شاخصه “مهارت، امانتداری و کسب رضایت خاطر حق‌تعالی، اسلام، نظام، ولی‌فقیه» را در نظر بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با ابراز خرسندی از اینکه مسوولان جدید استانی برآمده از خود دستگاه‌ها بوده و مهارت لازم را دارند، یاد آور شد: امانتدار خوب کسی است که خوب کار کند و برای مردم وقت بگذارد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان اظهار داشت: امیدواریم که در سال‌جاری هر کدام به سهم خود امید و نشاط را در بین مردم بیشتر کنیم.

در این جلسه هر کدام از مدیران کمیته‌ امداد، صمت و سازمان جهاد کشاورزی کردستان و تشکل‌های بخش کشاورزی در استان به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده و ارائه راهکار در راستای حل مشکلات و توسعه حوزه کاری خود پرداختند.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان