مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور مستمر معاونان و مدیران کل وزارت فرهنگ در مجلس شورای اسلامی جهت تشریح برنامه‌ها، ارائه گزارش عملکرد و پاسخگویی به پرسش‌ها و دغدغه‌های نمایندگان ملت خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی معاونت حقوقی، امور مجلس و استان های […]

مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور مستمر معاونان و مدیران کل وزارت فرهنگ در مجلس شورای اسلامی جهت تشریح برنامه‌ها، ارائه گزارش عملکرد و پاسخگویی به پرسش‌ها و دغدغه‌های نمایندگان ملت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی معاونت حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارشاد استعدادی گفت: معاونان و مدیران کل وزارت فرهنگ در مجلس شورای اسلامی در راستای سیاست تعامل و همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ملت در مجلس حضور می یابند.

در همین راستا و با اعلام مدیر کل امور مجلس وزارت فرهنگ، در این هفته معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در جهت ارائه گزارش عملکرد و تشریح برنامه ها، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در راستای تشریح برنامه های حمایت از جامعه هنری و پاسخگویی به پرسش ها و دغدغه های نمایندگان مردم به مجلس خواهند رفت.

همچنین معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد با همکاری روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، نمایشگاهی در مجلس با عنوان دستاورد های فرهنگی حوزه نشر و کتاب برگزار خواهند کرد.

در ماه گذشته نیز معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ به همراه مدیران کل مطبوعات داخلی، خارجی و تبلیغات این معاونت و همچنین رییس سازمان سینمایی به همراه مدیرعامل انجمن سینمای جوان، مدیرعامل موسسه سینما شهر و سایر مدیران آن سازمان در دفتر ویژه دولت، مستقر در مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و پاسخگوی سوالات، درخواست ها و دغدغه های نمایندگان مردم بودند.