۱۲۶ کیلوگرم گوشت مرغ و آلایشات فاسد در مریوان کشف و ضبط شد مقدار ۱۲۶ کیلوگرم گوشت مرغ و آلایشات فاسد، تاریخ ‌گذشته و غیرقابل مصرف کشف، ضبط و صورتجلسه شد و جهت امحا و معدوم‌ سازی راهی کوره لاشه‌سوز گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان_مریوان؛ دکتر کیوان نوری رئیس اداره […]

۱۲۶ کیلوگرم گوشت مرغ و آلایشات فاسد در مریوان کشف و ضبط شد

مقدار ۱۲۶ کیلوگرم گوشت مرغ و آلایشات فاسد، تاریخ ‌گذشته و غیرقابل مصرف کشف، ضبط و صورتجلسه شد و جهت امحا و معدوم‌ سازی راهی کوره لاشه‌سوز گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان_مریوان؛ دکتر کیوان نوری رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مریوان با اعلام ‌این خبر تشریح کرد: با تلاش و ‌هوشیاری‌ بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان در پی بازرسی‌های روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی سطح شهر، مقدار ۱۲۶ کیلوگرم گوشت مرغ و آلایشات فاسد، تاریخ ‌گذشته و غیرقابل مصرف کشف، ضبط و صورتجلسه شد و جهت امحا و معدوم‌ سازی راهی کوره لاشه‌سوز گردید.

نوری در ادامه افزود: با گرم شدن هوا و امکان فساد سریع محصول، لازم است شهروندان موقع خرید به نکاتی از قبیل نگهداری فرآورده در یخچال، بسته‌بندی کامل، تاریخ تولید و انقضا معتبر و … دقت نمایند و از خریداری محصولاتی که فاقد هویت و‌ تاریخ معتبر هستند و ‌بصورت غیرمجاز قطعه‌بندی شده است جداً خودداری فرمایند.

مدیر دامپزشکی مریوان در‌ خاتمه گفت: پرونده افراد متخلف در این زمینه پس از تنظیم، جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان