رئیس جمهور روز جمعه به اصفهان می‌آید نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس‌جمهور به اصفهان برای حضور در افتتاحیه جایزه مصطفی خبر داد.   به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی درباره حضور رئیس جمهور برای افتتاحیه جایزه مصطفی(ص) اظهار کرد: طبق اطلاع بنده ریاست محترم جمهور روز جمعه […]

رئیس جمهور روز جمعه به اصفهان می‌آید

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس‌جمهور به اصفهان برای حضور در افتتاحیه جایزه مصطفی خبر داد.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی درباره حضور رئیس جمهور برای افتتاحیه جایزه مصطفی(ص) اظهار کرد: طبق اطلاع بنده ریاست محترم جمهور روز جمعه هفتم مهرماه، در صورتی که مانع و مشکلی وجود نداشته باشد، برای افتتاحیه جایزه مصطفی به اصفهان می‌آید.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: البته این سفر یک سفر کاری و استانی نیست که قرار باشد پروژه‌ای افتتاح شود و یا مشکلات استان و یا مصوبات سفر گذشته بررسی شود، بلکه به دلیل برگزاری جایزه مصطفی در اصفهان ایشان هم در این همایش حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: اگرچه معتقدم حالا که رئیس جمهور در این سفر حضور پیدا می‌کنند، باید یک رسیدگی و بررسی ویژه در مورد مبحث آب اصفهان داشته باشند و این مورد را از مسئولان مربوطه پیگیری کنند تا دستور جبران کم کاری‌هایی را که احیاناً در این عرصه اتفاق افتاده است انجام دهند و به شکل خاص قول‌هایی که وزیر نیرو داده است را پیگیری کنند.

نقدعلی در پایان تصریح کرد: ما پیگیری مصوبات سفر قبلی را به سفر اصلی استانی ریاست جمهوری موکول می‌کنیم اما انتظار داریم در این سفر یک روزه، بحث آب استان و کم کاری‌هایی را که احیاناً در عرصه عمل به وعده‌ها بوده است در حاشیه سفر خود پیگیری و دستورات لازم را بدهند.

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان نیز روز چهارشنبه، بیست و نهم شهریور اعلام کرده بود که در تلاش هستیم افتتاحیه جایزه مصطفی (ص) با حضور رئیس جمهور برگزار شود