سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص آمار رویت مار در روزهای ابتدایی سال جاری گفت :از ابتدای سال جاری تا کنون تعدادی مار توسط آتش نشانان از اماکن مختلف و پارکها زنده گیری شده است . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، فرهاد کاوه […]

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص آمار رویت مار در روزهای ابتدایی سال جاری گفت :
از ابتدای سال جاری تا کنون تعدادی مار توسط آتش نشانان از اماکن مختلف و پارکها زنده گیری شده است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، فرهاد کاوه آهنگران ادامه داد : هر ساله از اواسط فروردین ماه تا پایان تابستان حوادث زیادی در خصوص رویت مار توسط شهروندان به سازمان اتش نشانی اصفهان گزارش میشود که همکاران من در کوتاهترین زمان ممکن به محل رویت مار میروند و در صورت وجود مار انها را زنده گیری می کنند .

کاوه آهنگران افزود :
مارهای گرفته شده توسط آتش نشانان یا به اداره محیط زیست تحویل میشوند و یا در محل دور از شهر و در طبیعت رهاسازی میگردند و هرگز آسیبی به انها وارد نمیشود .

وی از شهروندان عزیز خواست در صورت رویت مار نزدیک آنها نشوند و بلافاصله با شماره تلفن ۱۲۵ تماس حاصل فرمایند .

سخنگوی آتش نشانی اصفهان همچنین توصیه کرد شکافهای ورودی به منازل پوشانده شود ،دربها باز نماند ،در هنگام خرید میوه و صیفیجات جعبه های آن با دقت مورد بررسی قرار گیرد و در آخر مراقب کودکان باشید.
خبرنگار: الهام خانی