مرتضوی، استاندار اصفهان و هیات همراه پس از زیارت امامزاده ۱۷ تن گلپایگان و بازدید طرح تکمیلی زیربنای امامزاده، بر مرمت گنبد و شبستان آن تصریح کرد و مواردی را به فرماندار شهرستان جهت بررسی و رایزنی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان ابلاغ نمود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل […]

مرتضوی، استاندار اصفهان و هیات همراه پس از زیارت امامزاده ۱۷ تن گلپایگان و بازدید طرح تکمیلی زیربنای امامزاده، بر مرمت گنبد و شبستان آن تصریح کرد و مواردی را به فرماندار شهرستان جهت بررسی و رایزنی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان ابلاغ نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان ،مرتضوی و هیات همراه با حضور در بیت شهید دلاور ماشاالله انصاری، از شهدای ۸ سال دفاع مقدس حاضر و ضمن دیدار با خانواده آن شهید جلیل‌القدر، بالاخص برادر وی که از جانبازان ۷۰ درصد، بود به استماع رهنمودها و خاطرات سراسر حماسه آن جانباز سربلند نشست و در ادامه با تقدیر از صبر متعالی این عزیزان، بر ضرورت و اهمیت فرهنگ متعالی قدردانی و قدرشناسی خانواده های شهدا و جانبازان تصریح موکد نمود و در ادامه بر شفاعت شهدا در روز قیامت تبیین موضوع کرد.

مرتضوی، در ادامه برنامه ها از جانباز قطع نخاعی، داوود یوسفی و خانواده وی، نیز بازدید نمود و با تقدیر از مجاهدت ها و استقامت بی بدیل خانواده های جانبازان و شهدا، بیوت این عزیزان را نماد شایگان شکیبایی و استقامت خواند، تصریح نمود: شهدا با اقتدا به پیر جماران، حضرت امام خمینی (ره) راه متعالی خود را یافتند و به قرب الهی نائل آمدند.

رئیس شورای اداری استان، تاکید نمود: ما ملزم به صیانت از فرهنگ منیع ایثار، جهاد و شهادت هستیم و این موضوع مایه برکت و مباهات است. باید با برنامه ریزی های منسجم شجاعت شهدا و جانبازان را به نسل های جوان یادآور شویم. باید همواره در هر موقعیت و جایگاهی خود را مرهون دلاوری های شهدا و جانبازان بدانیم و نگذاریم خانواده های این عزیزان مکدر و آزاده خاطر شوند.