زائری بااشاره به حساسیت و استراتژیک بودن ایده های روابط عمومی و ارتباطات اظهار داشت: این همایش، انتقال تجربه بین تمام روابط عمومی‌ها و روابط بین الملل است که می تواند در راستای اعتلای هر سازمانی اثر بخش باشد. در حاشیه برگزاری جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی،محمدرضا زائری درگفتگو خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، […]

زائری بااشاره به حساسیت و استراتژیک بودن ایده های روابط عمومی و ارتباطات اظهار داشت: این همایش، انتقال تجربه بین تمام روابط عمومی‌ها و روابط بین الملل است که می تواند در راستای اعتلای هر سازمانی اثر بخش باشد.

در حاشیه برگزاری جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی،محمدرضا زائری درگفتگو خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ضمن تبریک عید سعید غدیر و عیدالله اکبر اذعان کرد:
همایش ملی ارتباطات و روابط عمومی و اختتامیه دومین همایش ایده های خلاق روابط عمومی های کشور دردانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حال برگزاری است که در این مراسم تمام روابط عمومی های کشور با ایده های خلاق، شرکت کردند.

وی افزود: با توجه به حساسیت و استراتژیک بودن ایده های روابط عمومی و ارتباطاتی که در دوره ها و کارگروه های مختلفی که در زیر مجموعه های روابط عمومی شکل گرفته این همایش انتقال تجربه بین تمام روابط عمومی‌ها و روابط بین الملل که می تواند در راستای اعتلای هر سازمانی اثر بخش باشد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پالایشگاه نفت استان اصفهان ادامه داد: در این جلسه از سخنرانی های ناب پیشکسوتان در حوزه روابط عمومی و روابط بین الملل استفاده کردیم.
وی از وجود غرفه هایی در حوزه های مختلف از شرکت های مختلفی که در صنعت اصفهان نقش دارند در حاشیه این جشن یاد کرد و تاکید کرد: این غرفه ها به نوعی در چرخه صنعت و مدیریت کشور نقش دارند و تبادل تجربه بین شرکت های مختلف در همین غرفه ها صورت می گیرد و ارتباطات و تبادلات تجاری بیشتر می تواند اتفاق بیفتد.
زائری این را فرایند خوبی دانست که می تواند با هم پوشانی های خوبی که ایجاد می شود، انتقال مثبت داده هاو اندیشه های مثبتی که میتواندبین این شرکت ها باشد را ایجاد کند و خاطر نشان کرد: می توانیم در راستای ارتباطات بیشتر چه در شرکت های داخلی و چه در زمینه بین‌المللی ارزش افزوده خیلی خوبی را برای کشورمان داشته باشیم.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران و متولیان همایش ملی ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت : امیدواریم این همایش نه فقط در اصفهان و برای صنایع محدود بلکه برای کل کشور و در شهرها و وزارت خانه های مختلف شکل بگیرد و نقش روابط عمومی وبین الملل بیش از پیش برای مدیران عالی کشور جا بیفتد و ما بتوانیم با روابط بهتر به اهداف عالی کشورمان برسیم.
خبرنگار: الهام خانی