راهپیمایی روز قدس امسال در در ۱۱۴شهر و ۱۲۰روستا با شعار «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار » حجت الاسلام والمسلمین ناجی با بیان اینکه شعار روز قدس امسال «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار » است، احرار به معنی آزادگان با نیت رهایی غزه است، گفت: در اسفندماه سال گذشته همه دستگاه های اجرایی […]

حجت الاسلام والمسلمین ناجی با بیان اینکه شعار روز قدس امسال «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار » است، احرار به معنی آزادگان با نیت رهایی غزه است، گفت: در اسفندماه سال گذشته همه دستگاه های اجرایی استان را برای برگزاری هرچه باشکوه تر روز قدس امسال فراخوان کردیم و ستاد برگزاری روز قدس امسال در ۱۱۴شهر و ۱۲۰روستا استان آغاز به کار کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا ناجی عصر امروز در جمع خبرنگاران، روز قدس امسال را از باب و ابعاد مختلف دارای اهمیت بیان کرد و گفت: این اهمیت از این جهت است که امروزه ملت مسلمان در قوی ترین حالت و رژیم منحوس صهیونیستی در ضعیف ترین و منفورترین حالت دوران تاریخی خود قرار دارد.

وی افزود: اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بیمارستان شفا و کنسولگری ایران در سوریه، یعنی این رژیم غاصب از هر حربه‌ای استفاده می‌کند تا ایران را وارد جنگ کند؛ این در حالی است که با چنین اقداماتی خراش به صورت خود می‌زند؛ این حمله رژیم و قتل و غارت و تجاوزهایی که انجام می‌دهد، ما را به یاد فرمانروایانی می‌اندازد که به افول افتاده‌اند و امروز چیزهایی را در غزه می‌بینیم که در تاریخ شنیده بودیم؛ اتفاقاتی که قلب همه کسانی که ندای انسانیت سر می‌دهند را به درد آورده است‌.
حجت‌الاسلام والمسلمین ناجی عنوان کرد: روز قدس قطعا بدون اغراق و تعارف با همه روزهای قدس گذشته متفاوت است و همه مسئولیت داشته با تمام توان و امکانات این روز را پاس بداریم چه بسا شاهد جشن رهایی غزه و فلسطین در این سال باشیم.
وی افزود: کاری که امام راحل در رابطه با نامگذاری روز قدس کردند این بود که دولت های اسلامی را به امت واحده تبدیل کردند و براین اساس امروز شعارهایی از گلوی مردم مظلوم غزه می شنویم که با روز عاشورا و مکتب سرخ حسینی همخوانی دارد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با بیان اینکه شعار روز قدس امسال «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار » است، احرار به معنی آزادگان با نیت رهایی غزه است، گفت: در اسفندماه سال گذشته همه دستگاه های اجرایی استان را برای برگزاری هرچه باشکوه تر روز قدس امسال فراخوان کردیم و تاکیدات و سفارش های خاصی شده است.
وی افزود :ستاد برگزاری روز قدس امسال در ۱۱۴شهر و ۱۲۰روستا استان آغاز به کار کرده است،همچنین از ابتدا توسط ستاد برگزاری روز قدس استان تصمیم گرفته شد تا راهپیمایی روز قدس در میدان امام (ره) برگزار شود، امسال نیز از مسیرهای هشت گانه همیشگی، راهپیمایی از ساعت۹/۳۰صبح و مراسم به طور رسمی ساعت۱۰صبح در میدان امام با یک سخنران کشوری آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناجی اذعان کرد : برنامه های متنوع فرهنگی چون تئاتر های ترکیبی، توزیع پلاکاردها و شعارها، اجرای گروه های مختلف سرود نیز برای روز قدس برنامه ریزی شده است.
وی از راه اندازی پویشی تحت نام «پرواز فرشته ها »در آموزش و پرورش ویژه دانش‌آموزان و پویش «روایت طوفان» خاص معلمان خبر داد وگفت: تدابیر امنیتی خاصی چون راهپیمایی ۲۲بهمن در میدان امام نیز در راهپیمایی روز قدس انجام خواهد شد و اتاق های فکر نیروهای امنیتی تشکیل شده است.
حجت الاسلام ناجی با بیان اینکه حسن ختام راهپیمایی روز قدس به اقامه نماز جمعه خواهد بود، در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک باتوجه به اتفاقات روی داده اخیر، راهپیمایی روز قدس امسال پررنگ تر از سال های گذشته خواهد بود.
خبرنگار: الهام خانی