پزشکان، سردفترداران و مهندسانی که مشتری بانک دی هستند، در صورت نیاز به وام، امکان استفاده از طرح «دیدار» این مجموعه را دارند. حداکثر مبلغ این تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، آن دسته از مشاغل پزشکی و دفترداری و مهندسی که مایل به دریافت وام ۵۰۰ […]

پزشکان، سردفترداران و مهندسانی که مشتری بانک دی هستند، در صورت نیاز به وام، امکان استفاده از طرح «دیدار» این مجموعه را دارند. حداکثر مبلغ این تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، آن دسته از مشاغل پزشکی و دفترداری و مهندسی که مایل به دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی بانک دی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا این گروه مشاغل در صورتی امکان درخواست تسهیلات مذکور را دارند که حداقل یک میانگین حساب سه ماهه ایجاد کرده باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام ارائه ضامن، هم صنف یا مشاغل دیگر، و پروانه کسب و داشتن اعتبار شغلی است. نرخ سود این تسهیلات برحسب میانگین حساب محاسبه شده و حداکثر به ۱۸ درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام هم ۶۰ ماه اعلام شده است.