رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این دانشگاه همکاری‌های گسترده و مناسبی در حوزه‌های علمی، آموزشی و گردشگری سلامت با کشور عراق دارد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،دکتر محمد علی کیانی در نشست با سرکنسول عراق در مشهد، راه اندازی برخی ازگسترش همکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد و کشور عراق دانشکده‌های مربوط به دانشگاه‌های […]

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این دانشگاه همکاری‌های گسترده و مناسبی در حوزه‌های علمی، آموزشی و گردشگری سلامت با کشور عراق دارد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،دکتر محمد علی کیانی در نشست با سرکنسول عراق در مشهد، راه اندازی برخی ازگسترش همکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد و کشور عراق دانشکده‌های مربوط به دانشگاه‌های عراق پیروتفاهم نامه امضا شده با عتبه حسینی و پذیرش دانشجویان عراقی را از دیگر تعاملات میان این دانشگاه و کشور عراق عنوان کرد و گفت: در راستای گسترش برنامه گردشگری سلامت نیز، نظارت مستقیم در موضوع فرایند خدمت رسانی به گردشگران سلامت و جلوگیری از فعالیت واسطه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با ذکر این نکته که بیمارستان‌های دولتی و خصوصی دارای مجوز ipd، خدمات موردنیاز گردشگران سلامت را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب ارائه می‌دهند، تاکید کرد: تمامی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم تحت نظارت و پایش قرار می‌گیرند و ما تمامی خدمات و اقدامات صورت گرفته را رصد می‌کنیم و در جلساتی هم که داریم بر رضایت‌مندی حداکثری گردشگران سلامت تأکید داریم.رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: ما به کسانی که از طرف عتبه‌های علوی و حسینی و نمایندگی‌های ایران در عراق معرفی شوند تخفیف ۳۰ درصدی خدمات ارائه شده می‌دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه این دانشگاه همکاری بسیارخوبی با دانشگاه‌های عراق دارد، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه‌های آموزش، پژوهش و درمان با تعدادی از دانشگاه‌های این کشور از جمله شهر کربلای معلی همکاری داشته است.

دکتر کیانی افزود: بیمارستان‌های دارای مجوز IPD خدمات پیشرفته پزشکی و درمانی متنوعی را به گردشگران سلامت ارائه می‌دهند و علاوه بر کیفیت خدمات درمانی، تفاوت هزینه‌های تمام شده در ایران هم در مقایسه با دیگر کشور‌ها موجب شده است که بسیاری از گردشگران سلامت از جمله اتباع عراقی تمایل به استفاده از خدمات کشورمان در این زمینه داشته باشند.

در این نشست سرکنسول عراق در مشهد گفت: ما آماده استفاده بیش از پیش از ظرفیت ایران و مشهد در حوزه سلامت هستیم و می‌خواهیم که از این ظرفیت نهایت استفاده را در امر درمان بیماران و پذیرش دانشجویان عراقی داشته باشیم.