گلباران محل شهادت امیرکبیر توسط دانش‌آموزان کاشانی کلاس درس تاریخ دانش‌آموزان کاشانی در حمام باغ فین کاشان برگزار و دانش‌آموزان، در صد و هفتاد و دومین سالروز شهادت امیرکبیر دانش محل شهادت وی را گلباران کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش […]

گلباران محل شهادت امیرکبیر توسط دانش‌آموزان کاشانی

کلاس درس تاریخ دانش‌آموزان کاشانی در حمام باغ فین کاشان برگزار و دانش‌آموزان، در صد و هفتاد و دومین سالروز شهادت امیرکبیر دانش محل شهادت وی را گلباران کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، کلاس درس تاریخ دانش‌آموزان کاشانی در حمام باغ فین کاشان برگزار و دانش‌آموزان، در صد و هفتاد و دومین سالروز شهادت امیرکبیر دانش محل شهادت وی را گلباران کردند.

این کلاس درس با حضور فرماندار، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه و مدیر آموزش و پرورش کاشان برگزار شد و اجرای نمایش، دکلمه و سرود جهت معرفی امیرکبیر و از اقدامات ور را در برنامه داشت.

محمد دانش‌آموز کلاس چهارم در خصوص امیرکبیر گفت: امیرکبیر با اندوختن علم و علم‌آموزی به قدرت رسید و توانست کشور را به استقلال برساند ما هم باید این مرد بزرگ را سرلوحه قرار دهیم و خود را در علم‌اندوزی توانمند کنیم.

وی با اشاره به قتل امیرکبیر گفت: همیشه انسان‌های بزرگ مانند سردار سلیمانی و امیرکبیر خار چشم دشمنان می‌شوند و آنها نمی‌توانند این عظمت را برتابند ازاین‌رو شیطان‌وار نقشه‌های شوم خود را اجرایی می‌کنند.

حسین‌زاده یکی دیگر از دانش‌آموزان کلاس پنجمی اظهار کرد: امروز آمده‌ایم اینجا تا با گرامیداشت یاد امیرکبیر ثابت کنیم که مردان بزرگ جاودان می‌مانند.

حسین‌زاده گفت: ما دانش‌آموزان نیز با الگو قراردادن این مرد بزرگ خود را در اندوختن علم قوی می‌کنیم تا برای آیندگان و خود کشوری آباد را به ارمغان بیاوریم.