ثبت نام ناشران در مرحله نخست توزیع کاغذ داخلی همزمان با هفته دولت، ناشران متقاضی خرید کاغذ داخلی می توانند با مراجعه به سامانه توزیع کاغذ در مرحله نخست این طرح درخواست خود را ثبت کنند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در […]

ثبت نام ناشران در مرحله نخست توزیع کاغذ داخلی

همزمان با هفته دولت، ناشران متقاضی خرید کاغذ داخلی می توانند با مراجعه به سامانه توزیع کاغذ در مرحله نخست این طرح درخواست خود را ثبت کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اهتمام دولت مردمی نسبت به تحقق صنعت خودکفایی کاغذ و همچنین حمایت‌های راهبردی وزارت فرهنگ از تولید کاغذ داخلی، معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه طی تفاهم‌نامه‌ای با کارخانه کاغذ مازندران اقدام به خرید کاغذ داخلی مورد نیاز ناشران کرده است.
 
بر این اساس ناشران متقاضی خرید کاغذ داخلی می توانند با مراجعه به سامانه توزیع کاغذ به نشانی paperds.ir در صفحه پیش ثبت‌نام کاغذ ایرانی، درخواست خود را ثبت کنند و پس از تحویل کاغذ از سوی کارخانه کاغذ مازندران نسبت به صدور حواله اقدام خواهد شد.
 
همچنین قیمت‌های مورد نظر در این سامانه به صورت تقریبی بوده و به هنگام صدور حواله قیمت‌ قطعی اعلام خواهد شد. اولویت با متقاضیانی است که زودتر ثبت‌نام کرده باشند.
 
گفتنی است، در مرحله اول این تفاهم‌نامه هزار تن کاغذ از سوی کارخانه کاغذ مازندران به سامانه توزیغ کاغذ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل داده خواهد شد.