فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری دومین دوره مسابقه فرمایشات مقام معظم رهبری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران: «ایثار»، سرهنگ فریبرز خزایی در این رابطه گفت: دومین دوره مسابقه فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) با هدف تعمیق بصیرت و روشنگری و در راستای عمل به منویات ایشان برگزار […]

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری دومین دوره مسابقه فرمایشات مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران:

«ایثار»، سرهنگ فریبرز خزایی در این رابطه گفت: دومین دوره مسابقه فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) با هدف تعمیق بصیرت و روشنگری و در راستای عمل به منویات ایشان برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقه به مناسبت ایام مبارکه دهه فجر در ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران، واحدهای تابعه و استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود و مهلت ارسال پاسخ تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ است.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تأکید کرد: نتایج این مسابقه در تاریخ ۲۲ اسفندماه مصادف با بزرگداشت روز شهید اعلام خواهد شد.
گفتنی است علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند سوالات را از اینجا دریافت کنند و پاسخ‌های مسابقه را نیز از طریق اتوماسیون یا به صورت فیزیکی به مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه دهند

خبرنگار:سحرقربانی