به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، مرحوم حاج محمد تقی انصاریان، مدیر انتشارات انصاریان از سال ۱۳۵۰ فعالیت فرهنگی خود را در شهر مقدس قم آغاز کرد و در نیم قرن مدیریت نشر دینی، بیش از هزار عنوان کتاب به ۱۳ زبان زنده دنیا منتشر و به چهل کشور ارسال نمود که از این تعداد عنوان، بیش […]

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، مرحوم حاج محمد تقی انصاریان، مدیر انتشارات انصاریان از سال ۱۳۵۰ فعالیت فرهنگی خود را در شهر مقدس قم آغاز کرد و در نیم قرن مدیریت نشر دینی، بیش از هزار عنوان کتاب به ۱۳ زبان زنده دنیا منتشر و به چهل کشور ارسال نمود که از این تعداد عنوان، بیش از پانصد کتاب به زبان انگلیسی است. همچنین با اهتمام وی، ۷۵ نمونه قرآن کریم به زبان‌های مختلف ترجمه شد.

مرحوم انصاریان در طول سال های طولانی فعالیت فرهنگی با پاسخگویی به بیش از سیصد هزار نامه از اقصی نقاط جهان، تشنگان معارف اهل بیت علیهم السلام را سیراب نمود. آن مرحوم در شامگاه چهارشنبه بیست و ششم مرداد ۱۴۰۱ در شهر قم دار فانی را وداع گفت.مراسم تشیع این. مردبزرگ روزجمعه ۲۸مردادازساعت ۱۱صبح ازشبستان ید امام حسن عسکری علیه السلام به سوی حرم حضرت معصومه سلام الله علیه برگزارخواهدشد.ومراسم ختم آنمرحوم همان روز درمسجد اعظم (مردانه وزنانه) پس ازنماز مغرب وعشاء برگزارخواهد شد.