انتقاد شدید مشتریان بانک رفاه/ اطلاع از افزایش درصد سود در آخرین مرحله واریز وام طبق درخواست چند نفر از مشتریان بانک رفاه جهت افزایش درصد سود بانکی تسهیلات، پایگاه خبری شهید یاران مطالبه گری میکند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ چند نفر از مشتریان بانک رفاه از افزایش درصد وامهای درخواستی از […]

انتقاد شدید مشتریان بانک رفاه/ اطلاع از افزایش درصد سود در آخرین مرحله واریز وام

طبق درخواست چند نفر از مشتریان بانک رفاه جهت افزایش درصد سود بانکی تسهیلات، پایگاه خبری شهید یاران مطالبه گری میکند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ چند نفر از مشتریان بانک رفاه از افزایش درصد وامهای درخواستی از امروز تاریخ ۱۱ بهمن که با انقاد شدید روبرو شده اند، خواهان پیگیری آن هستند.

طبق ابلاغی که برای بانکها ارسال شده میزان درصد وامهایی که به مشتریان پرداخت میشود، قبلاً تا ۱۸ درصد بوده که ظاهرا امروز مشتریان بانک رفاه که ۲۳درصد شده است گلایه دارند.

طبق اذعان چند نفر از مشتریان بانک رفاه که اتفاقا یک نفر از آنها قرار بوده امروز وام به حسابش واریز شود، ازجانب کارمندان بانک جهت واریز وام او ممانعت شده و از او درخواست کردند تا مجددا بر مبنای قانون جدید (درصد سود) تشکیل پرونده دهد!
لذا این کار از سوی قابل قبول نیست. چرا که بانک باید افرادی را که در انتظار واریز وام از بانک طبق همان تشکیل پرونده چند ماه قبل بوده اند را برمبنای سود قبلی انجام دهد.

متاسفانه این مهم، انقاد شدید مشتریان را در پی داشته که با تماس ودرخواست از پایگاه خبری شهید یاران خواستار پیگیری ورسانه ای شدن این موضوع شدند.