اجرای ۲۹ پروژه بازآفرینی شهری در سنندج مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:بالغ بر هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب ۳۵ پروژه بازآفرینی شهری شامل ۲۹ پروژه اجرایی و۶ پروژه مطالعاتی در شهر سنندج تعریف شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جهانگیر الیاسی اظهار کرد: این اداره کل با کار کارشناسی […]


مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:بالغ بر هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب ۳۵ پروژه بازآفرینی شهری شامل ۲۹ پروژه اجرایی و۶ پروژه مطالعاتی در شهر سنندج تعریف شده است.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جهانگیر الیاسی اظهار کرد: این اداره کل با کار کارشناسی و مطالعاتی فراگیر نسبت به شناسایی کمبود های محلات کم برخوردار در حاشیه شهرهای استان و یا نواحی منفصل و بافت های ناکارآمد اقدام نموده و با انعکاس این موارد به مدیران در وزارت راه و شهرسازی در راستای دریافت اعتبار و رفع و کاهش این کمبودها اقدامات متنوعی را انجام داده و در حال انجام دارد.
الیاسی با اشاره به اینکه از مجموع ۲۹ پروژه باز آفرینی در سنندج ۲۵ پروژه به بهره برداری رسیده وتحویل دستکاه بهره بردار گردیده گفت: برای اجرا وبهره برداری از پروژه های باز آفرینی در سنندج بیش از یک هزار میلیارد ریال قرارداد بسته شده و اتمام پروژه های در حال اجرا نیز در سنندج ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد..