عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ایجاد پل هفتم بر روی زاینده‌رود در دوره‌های قبل مدنظر مسئولان بود، اگر کمیته مشترکی برای ایجاد این پل تشکیل شود سبب کاهش بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، […]

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ایجاد پل هفتم بر روی زاینده‌رود در دوره‌های قبل مدنظر مسئولان بود، اگر کمیته مشترکی برای ایجاد این پل تشکیل شود سبب کاهش بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، احمد شریعتی با اشاره به مشکلات حاشیه‌نشینی در مناطقی از جنوب و جنوب شرق شهر اصفهان اظهار کرد: طرح توسعه و الحاق این مناطق به اصفهان در دوره‌های قبل مطرح شده بود که بلاتکلیف مانده است. تعیین تکلیف این منطق می‌تواند به حل بسیاری از مشکلات حاشیه شهر کمک کند.

وی با بیان اینکه برخی قوانین در اصفهان بد اجرا می‌شود و برخی سازمان‌ها از قوانین سرپیچی می‌کنند، گفت: مسئولان باید با هماهنگی‌های لازم در حل این مشکلات تلاش کنند تا گره از کار مردم در حوزه‌های مختلف باز شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکل روشنایی و نقاط حادثه خیز محورهای شرق اصفهان به سمت نمایشگاه بین المللی بیان کرد: ایجاد پل هفتم در دوره‌های قبل مدنظر مسئولان بود. اگر کمیته مشترکی برای ایجاد این پل تشکیل شود سبب کاهش بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شرق اصفهان پایانه سوار مناسبی نداریم، گفت: ایجاد پایانه سوار مناسب بار ترافیکی شهر را کم می‌کند و در راستای کاهش ترافیک اثربخش است.

شریعتی اظهار کرد: پارک ماشین‌های سنگین در کوچه و خیابان‌های شهر از دیگر مشکلاتی است که توسط مردم گزارش شده و باید برای حل آن و ایجاد پارکینگ مناسب تلاش کرد.