رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد در شهر‌ها و روستا‌ها در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال اجراست. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد […]

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد در شهر‌ها و روستا‌ها در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد در شهرها و روستاها در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال اجراست .
به گفته نیکزاد در حال حاضر حدود ۹۸ هزار واحد مسکونی روستایی و حدود ۱۰۰ هزار واحد شهری در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است .
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین به تفاهمنامه نوسازی ۱۸۰ هزار واحد در بافت فرسوده تهران میان رئیس جمهور و شهردار تهران اشاره کرد و گفت : از این تعداد نوسازی ۱۰ هزار واحد بر عهده بنیاد مسکن قرار گرفت و اجرا شد و با گذشت یکسال از عقد این تفاهمنامه عملیات اجرایی ۱۱ هزار و ۲۳۰ واحد هم در بافت فرسوده شهر تهران آغاز شده است .