نخستین پویش تخصصی رویکرهای روابط عمومی ایرانی به میزبانی مرکز آموزش علمی کاربردی نجف آباد و با مشارکت و حمایت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار شد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی آبفا استان اصفهان، نخستین پویش تخصصی رویکرهای روابط عمومی ایرانی به میزبانی مرکز آموزش علمی کاربردی […]

نخستین پویش تخصصی رویکرهای روابط عمومی ایرانی به میزبانی مرکز آموزش علمی کاربردی نجف آباد و با مشارکت و حمایت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی آبفا استان اصفهان، نخستین پویش تخصصی رویکرهای روابط عمومی ایرانی به میزبانی مرکز آموزش علمی کاربردی نجف آباد و با مشارکت و حمایت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار شد.
در این پویش که به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد، استادان و فعالان حوزه روابط عمومی، نظرات کارشناسی و رویکردهای خود را در زمینه های ارتباطات، افزایش سواد رسانه ای، روابط عمومی الکترونیک و استفاده هرچه بهتر از شبکه های مجازی عنوان کردند.
رئیس مرکز علمی کاربردی نجف آباد با تقدیر از مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در برگزاری این پویش خاطرنشان کرد: استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی، راهبرد اصلی روابط عمومی موفق محسوب می شود.
اکبری افزود: دوران پسا کرونا، دوران عبور از روابط عمومی سنتی و ورود به عصر الکترونیک است.