فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری سارقان منازل ویلایی این شهرستان با ۲۲ فقره سرقت خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ علی صادقی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال منازل ویلایی در محلات مختلف شاهین شهر با شیوه و شگردهایی مشابه، بررسی موضوع […]

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری سارقان منازل ویلایی این شهرستان با ۲۲ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ علی صادقی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال منازل ویلایی در محلات مختلف شاهین شهر با شیوه و شگردهایی مشابه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات مأموران حاکی از آن بود که سارقان در ساعات اولیه شب به وسیله یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با پلاک مسروقه با پرسه زدن در کوچه های خلوت منازل ویلایی را که ساکنان آن در منزل نبودند را شناسایی و پس از تخریب قفل درب ورودی و پنجره ها وارد این منازل شده و اقدام به سرقت طلا و اموال با ارزش موجود در منزل می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در نهایت با بررسی های میدانی وانجام اقدامات هوشمندانه پلیسی عاملان این سرقت ها را که ۲جوان غیر بومی بودند را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۲ متهم را داخل مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که در بازرسی از محل اختفاء متهمان بیش از ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه از منازل شامل زیور آلات، سکه ، ارز و غیره کشف شد تصریح کرد: سارقان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات تخصصی پلیس به ۲۲ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شاهین شهر اعتراف کردند.

سرهنگ صادقی در پایان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت، در صورت مشاهده افراد و خودروهای مشکوک در محلات و مناطق مسکونی سریعاً از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.