مردم درخواست تمدید یا صدور گذرنامه را به ایام منتهی به اربعین موکول نکنند

مدیر کل پست استان اصفهان با بیان این که پست استان آمادگی کامل برای ارائه هر چه بهتر خدمات پستی به زائرین اربعین حسینی را دارد. به دلیل جلوگیری از افزایش ترافیک کاری در روزهای آخر منتهی به اربعین، از مردم خواست. درخواست تمدید یا صدور گذرنامه را به ایام منتهی به اربعین موکول نکنند.

بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین باقری گفت؛ در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، پست استان اصفهان تلاش می‌کند. با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود، بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به زائرین این سفر معنوی ارائه دهد.

مدیر کل و رئیس ستاد اربعین اداره کل پست استان اصفهان اظهار کرد: توصیه ما به همه هم استانی‌ها این است. که اگر نیاز به تمدید یا صدور گذرنامه دارند. هرچه سریع‌تر اقدام و این کار را به ایام منتهی به اربعین حسینی موکول نکنند. تا شبکه‌ پستی استان برای ارائه خدمات دچار چالش و اختلال نشود.

وی با اشاره به این که امسال تاکنون، ۹۸ هزار گذرنامه در استان توزیع شده است. گفت: همشهریان برای دریافت گذرنامه خود، نیازی به مراجعه حضوری به واحد‌های پستی ندارند. و گذرنامه پس از صدور، بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت به دست متقاضی می‌رسد.

رئیس ستاد اربعین پست استان اصفهان افزود: هر چه به ایام اربعین نزدیک می‌شویم. فشار کاری توزیع گذرنامه زیاد می‌شود و نمی‌توانیم زمان‌بندی به موقعی را که در ایام غیرشلوغ داشتیم اعمال کنیم.

باقری گفت: در ایام عادی گذرنامه‌ها را دو تا سه روزه توزیع می‌کنیم، اما در زمان فشار کاری، ممکن است. این زمان بیشتر شود و به همین سبب درخواست می‌کنیم هموطنان در اسرع وقت برای صدور گذرنامه‌هایشان اقدام کنند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد اربعین در پست استان اصفهان ادامه داد. امسال نیز تعدادی از همکاران همگام با سایر کارکنان شرکت ملی پست با حضور در موکب‌های نجف تا کربلا خدمات سرویس پست یافته. را در مدت زمان برگزاری پیاده‌روی اربعین ارائه داده. و تعدادی نیز در پست استان علاوه بر انجام وظایف خود، به عنوان نذر خدمت، در توزیع گذرنامه‌ها به موزعین کمک خواهند نمود. تا گذرنامه‌ها در حداقل زمان ممکن به دست صاحبانش برسد.