مشارکت در این دوره بسیار پرشور و حماسی‌تر از دوره‌های قبل خواهد بود استاندار کردستان گفت:با توجه به حضور مردم کردستان در ساعات اولیه روز رای گیری پیش‌بینی ما این است که مشارکت در این دوره بسیار پرشور و حماسی‌تر حتی از دوره‌های قبل خواهد بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛اسماعیل […]

مشارکت در این دوره بسیار پرشور و حماسی‌تر از دوره‌های قبل خواهد بود

استاندار کردستان گفت:با توجه به حضور مردم کردستان در ساعات اولیه روز رای گیری پیش‌بینی ما این است که مشارکت در این دوره بسیار پرشور و حماسی‌تر حتی از دوره‌های قبل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز با لباس محلی در صف رای گیری حضور پیدا کرد و پس از انداختن رای خود به صندوق، در جمع خبرنگاران در شعبه اخذ رای مسجد جامع سنندج اظهار کرد: کار اخذ رای در شعب استان سر ساعت شروع شده و در تمام شعبات و شهرستان‌ها جمعیت خوبی پای کار آمده و در شعب حضور پیدا کرده‌اند انشاءالله امروز یک حماسه بزرگ حضور رقم می‌خورد.

استاندار کردستان تصریح کرد: پیشنهاد من به مردم استان این است که در همین ساعت اول برای سهولت کار در شعبات حضور یابند و رای خود را به صندوق بیاندازند چرا که تجربه نشان داده در ساعت عصر شلوغ‌تر می‌شود.

وی افزود: امیدواریم برآیند و نتیجه این حضور و مشارکت سعادتمندی بیشتر برای مردم و سربلندی و عزتمندی برای کشور باشد.

وی اضافه کرد: آنچه از دقایق اولیه می‌بینم پیش‌بینی ما این است که مشارکت در این دوره بسیار پرشور و حماسی‌تر حتی از دوره‌های قبل خواهد بود.

کویستان عبدالحکیمی