مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان از افتتاح طرح‌های آبرسانی به ۱۱ شهر و ۹۲ روستا با اعتباری بالغ بر ۲۱۳ میلیارد تومان، در هفته دولت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علیرضا عبدیان” با اعلام این خبر افزود: همزمان با هفته دولت طرح […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان از افتتاح طرح‌های آبرسانی به ۱۱ شهر و ۹۲ روستا با اعتباری بالغ بر ۲۱۳ میلیارد تومان، در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علیرضا عبدیان” با اعلام این خبر افزود: همزمان با هفته دولت طرح آبرسانی به ۱۱ شهر بزنجان، جیرفت، رودبارجنوب، گنبکی، زرند، دهج، جوزم، منوجان، نودژ، پاریز و کرمان با اعتباری بالغ بر ۱۵۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
وی ادامه داد: برای آبرسانی به شهرهای یاد شده، ۱۳ هزار و ۸۰۰ متر مکعب مخزن، ۷ باب ایستگاه پمپاژ و ۱۱۲ کیلومتر خط انتقال احداث و ۷ حلقه چاه حفر و تجهیز شده است.
مدیرعامل شرکت آبفای کرمان، اعتبار آبرسانی به ۹۲  روستا در کرمان را ۶۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۳ هزار و ۴۱۰ متر مکعب مخزن، ۵ باب ایستگاه پمپاژ و ۱۳۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع احداث و ۱۰ حلقه چاه حفر و تجهیز شد.
وی به ایجاد ۵ دستگاه سامانه حذف فلزات سنگین و ۳ دستگاه سامانه آب‌شیرین‌کن اشاره کرد و افزود: جهت آبرسانی به این روستاها ۹۰ باب حوضچه و یک کیلومتر خط برق احداث و ۲۳ کیلومتر از شبکه توزیع و ۲۵۰ فقره انشعاب بازسازی شد.