در عملیات توقیف ۳ دستگاه خودرو در شهرستان شازند ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کالای خارجی قاچاق کشف شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان شازند از توقیف ۳ دستگاه خودرو و کشف ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال انواع کالای خارجی قاچاق خبرداد. سرهنگ […]

در عملیات توقیف ۳ دستگاه خودرو در شهرستان شازند ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کالای خارجی قاچاق کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان شازند از توقیف ۳ دستگاه خودرو و کشف ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال انواع کالای خارجی قاچاق خبرداد.

سرهنگ “عبدالرضا جودکی” بااعلام این خبر گفت: در پیگیری گزارش‌های مردمی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و سامانه تلفنی ۱۹۷ در برخورد با خودرو‌های حامل کالا‌های قاچاق، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ جودکی افزود: با برنامه ریزی انجام شده در این خصوص، مأموران انتظامی شهرستان شازند ۲ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه خودروی وانت پیکان، حامل انواع کالای قاچاق را در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان شناسایی و در عملیاتی آن‌ها را توقیف کردند.

او با اشاره به حرکت این خودرو‌ها از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد استان‌های مرکزی کشور گفت: در بازرسی از این خودرو ها، ۲۱۸ عدد کاپشن، ۱۲ دستگاه جارو برقی، ۲۱ عدد زود پز، ۴۶۸ عدد لوازم آرایشی، ۲ دستگاه کولر گازی، یک دستگاه تلویزیون و ۳۴ عدد لوازم جانبی تلفن همراه فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ جودکی در پایان با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های مکشوفه از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعلام شده است افزود: طی این عملیات، ۳ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.