دستگیری ۲ سارق مغازه ها در شاهین شهر / اعتراف متهمین به ۶ فقره سرقت فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری ۲ سارق که با ترفند های مختلف اقدام به سرقت از فروشگاه های سطح شهرستان می کردند خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان […]

دستگیری ۲ سارق مغازه ها در شاهین شهر / اعتراف متهمین به ۶ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری ۲ سارق که با ترفند های مختلف اقدام به سرقت از فروشگاه های سطح شهرستان می کردند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در پی اعلام وقوع یک مورد سرقت از مغازه عینک فروشی در سطح شاهین شهر بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران کلانتری ۱۱ با بررسی های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی ۲ سارق را که با ترفند خاص خود و سوء استفاده از غفلت فروشنده اقدام به سرقت از چند عینک از این فروشگاه کرده بودند را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: سارقان دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه ارتکابی با ۶ فقره سرقت از مغازه های مختلف شاهین شهر با روش خاص خود اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه مردم خصوصا اصناف و بازاریان همواره باید به هشدار های پلیس توجه کرده و اماکن خود را به تجهیزات بازدارنده از سرقت مجهز کنند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.