شورای شهر شاهین‌شهر بشدت مخالف ترویج فرهنگ غربی است/مطرح کردن سوال عدم سکونت شهردار حاشیه ساز است/از قصور پیش آمده در تجلیل از خبرنگاران رسما عذرخواهی می کنم/اجراء نشدن بخش اندکی از بودجه شهرداری که با سیاست های دولت هم خوانی نداشت رئیس شورای شهر شاهین‌شهر گفت: شورای اسلامی شهر شاهین شهر به شدت با […]

شورای شهر شاهین‌شهر بشدت مخالف ترویج فرهنگ غربی است/مطرح کردن سوال عدم سکونت شهردار حاشیه ساز است/از قصور پیش آمده در تجلیل از خبرنگاران رسما عذرخواهی می کنم/اجراء نشدن بخش اندکی از بودجه شهرداری که با سیاست های دولت هم خوانی نداشت

رئیس شورای شهر شاهین‌شهر گفت: شورای اسلامی شهر شاهین شهر به شدت با آشوب گری، بی حجابی، ترویج فرهنگ غربی و خسارت به بیت المال و توهین به مقدسات مخالف بوده و هست.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، بهرام عموئی سینی در گفت و گو با خبرنگار صدای جویا در اصفهان به وقایع اخیر در کشور به‌خصوص در شهر شاهین‌شهر پرداخت و گفت: تعریف اعتراض با اغتشاش و آشوب گری زمین تا آسمان متفاوت است.
وی با بیان اینکه اعتراض، مطالبه‌گری و سؤال از مسئولان در چهارچوب قانون اساسی و در راستای همان مردم‌سالاری دینی حق آحاد ملت ایران اسلامی است، افزود: دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید فضایی را ایجاد نمایند که مردم به راحتی بتوانند سوالات، ابهامات، خواسته و حق را در یک فضای گفتمانی مطالبه کنند.
رئیس شورای شهر شاهین‌شهر تصریح کرد: اگر فضای جامعه به‌ گونه‌ای باشد که مردم بتوانند با دولت مردان بهتر و راحت تر گفت و گو کنند بدون فرصت از افراد آشوب گرفته خواهد شد و جایی برای ایجاد حاشیه نخواهند ماند.
وی با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر شاهین شهر به شدت با آشوب گری، بی حجابی، ترویج فرهنگ غربی و خسارت به بیت المال و توهین به مقدسات مخالف بوده و هست، بیان داشت: دشمن با تشکیل جبهه قدرتمند رسانه ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تلاش هست که مردم را روبه روی نظام و رهبری قرار دهد که هر دفعه در محاسبات خود به بن بست برخورد می کند.
عموئی سینی به پرسش عدم سکونت سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر و ایراد قانونی بر این موضوع نیز پاسخ داد و گفت: درست هست که شهردار با خانواده در شاهین شهر سکونت ندارد اما تمام و کمال خود ایشان در شاهین شهر به مردم در حال خدمت هستند. و مطرح کردن این سوال در روند فعالیت های شهردار حاشیه ایجاد خواهد کرد.
وی از قصور پیش آمده در تجلیل و تقدیر از اصحاب رسانه شهرستان شاهین شهر و میمه رسما عذرخواهی کرد و ادامه داد: مراسم هر ساله تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه توسط روابط عمومی شهرداری شاهین شهر صورت می پذیرد اما دلیل اینکه این اتفاق تا این موقع زمانی رخ نداده است را حتما پیگیری خواهم کرد.
رئیس شورای شهر شاهین شهر خاطرنشان ساخت: شورای شهر شاهین شهر همیشه در انجام و پشتبانی از فعالیت های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در شهر پیشتاز بوده است و امروز نیز به بعد همین گونه خواهد بود.
وی با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری شاهین شهر در کمیته تطبیق فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه به تصویب رسیده است، گفت: تنها بخش اندکی از بودجه ۱۴۰۱ شهرداری شاهین شهر مورد اختلاف با کمیته تطبیق بوده و به تصویب نرسیده است که تاکنون آن قسمت بودجه اجراء نشده است.