کیفیت آب آشامیدنی اهواز و دیگر شهر‌های خوزستان در طرح آبرسانی غدیر افزایش پیدا کرده است به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز خوزستان،استاندار خوزستان دربازدید از تصفیه خانه شماره ۲ اهواز گفت : کیفیت آب آشامیدنی اهواز و دیگر شهر‌های استان در طرح آبرسانی غدیر افزایش پیدا کرده است. صادق […]

کیفیت آب آشامیدنی اهواز و دیگر شهر‌های خوزستان در طرح آبرسانی غدیر افزایش پیدا کرده است

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز خوزستان،استاندار خوزستان دربازدید از تصفیه خانه شماره ۲ اهواز گفت : کیفیت آب آشامیدنی اهواز و دیگر شهر‌های استان در طرح آبرسانی غدیر افزایش پیدا کرده است.

صادق خلیلیان افزود: میزان شوری آب در محدوده طرح آبرسانی غدیر حداقل یک هزار و ۸۰۰ و گاهی اوقات نیز به ۳ هزار EC میرسید،که با اجرای طرح آبرسانی غدیر این میزان به حدود ۶۰۰ EC رسیده است .

استاندار خوزستان پس از بازدید از طرح اصلاح شبکه جامع فاضلاب با بیان اینکه حل مشکل ایجاد شده برای مردم ناشی از حفاری فاضلاب در اهواز به سرعت انجام شود اظهار داشت: برخی از خیایان‌های اهواز که در آنها حفاری انجام شده آسفالت شده اند و پیگیر آسفالت دیگر مناطق حفاری شده نیز هستیم .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۰ درصد طرح جامع فاضلاب اهواز پیشرفت داشته است گفت: پس از بهره برداری از طرح آبرسانی غدیر ، میزان استفاده آب اهواز از طرح ابرسانی غدیر به میزان ۹۵ درصد تامین میشود.